2011. március 31., csütörtök

mobistel független mobiltelefon - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Eladó a képen látható mobistel német származású független mobiltelefon . érintőképernyős 3. 2 MP kamera, fotófény, mikro sd bővithetőség, nincs magyar nyelv benne. szép állapotban, kicsit karcos kijelző .. ezt a készüléket nemrégiben vásároltam egy vaterás ügyféltől 13e ft-ért de a saját töltője helyett egy alkatel töltőt küldött hozzá aztán egy darabig harcoltam érte de feleslegesé vált..  részéről lezárta az ügyet. nos nem tudtam hozzá szerezni töltőt. 3 napot használtam miután megkaptam. szép hangja van, jó képet csinál, érdekes darab.. azóta lemerülve fexik.. csere érdekelhet mobilra is de csak töltővel. a készülék jelenleg is bekapcsol, nem teljesen merült le.


Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Az aukció vége: 2011-04-02 19:43
. mobistel független mobiltelefon - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése